Tuesday, May 25, 2010

AAL IZZ WELL

Aku blank. Hidup aku dah macam orang gila sebab thesis. Kalo thesis ni manusia, memang aku dah pijak sampai kidney die pecah.
Tak boleh ke aku hidup dengan makan dan facebook je?

Semalam, I blamed everything including God for making my life miserable.
Lepas tu dapat satu lecture panjang dari dyla.
"u have to look things from bright side.complain will never solve anything never make things easier.die jadikan ko lagi lembik ade lah.instead of facing the probs
ko turn away and complain. saying how luck never been on your side blame fate.. bla bla bla"

Padan muka aku!
People, I have the best shrink! hahahha

Kalau aku Farhan/Raju dalam 3Idiots, umpama Rancho suruh aku cakap "Aal Izz Well" setiap kali hidup jadi suck.

AAL IZZ WELL

2 comments:

anisizatyA.J said...

kawan aku siap download lg lagu all izz well tu hahaha

dyla ishak said...

hahahah padan muke ko kene nag ngn aku