Monday, January 12, 2009

Wonderful Day

Why today is a wonderful day??

  1. I ponteng kelas (okaay ini bukan wonderful,ini horrible.Sila jangan tiru)
  2. Went to Kamal's. Guess what? I bumped into him. Ohh my.. Katzung really brought us together. (I went to Kamal sbb nak beli Katzung)
  3. I settled down all the termination processes of my Maxis number. Ohh allaaa..Forgot to asked them to convert it back to prepaid (atleast I can keep it-sentimental value what?) - but I think its better that way. Atleast I can get rid of those memories.
  4. My journey to Shah Alam sangat diberkati. Baru step kaki tepi jalan,cab pon sampai, Turun escalator saje,tren pon smpai. (KTM sudah very efficient okaay.wtf?)
  5. Except the part that i kene tunggu Ryme for more than hour, but when she arrived, she apologized like 1000times". Oklah no need to marah2.
  6. And she even said "Oklah kesian kat you tunggu lama.I belanja you makan."
  7. Here comes the best part, then I said ,PROSPERITY!

~

~

Dyla and d L a, sila mula terliur sekarang. Annes, buat-buat terliur okaay??

~

Nah,Prosperity! (Another one set utk my friend okaay?)

~

Nahh PROSPERITY AGAIN

~

Since I dah posted the habukajeyangtinggal pic,kali ni,kasi can laa okay..Nahh,tp tinggal quarter aje..

~

And I lepak-ed a while at Uitm. Nahhh Uitm.

Ryme: You mcm never been here pulak before this.

Vye: Biarlah. Pura-pura jakun like I always do.

~

8. On my way back, I was sitting next to a Punjabi guy yang so hott like can die. Not to nampak obvious sgt kan, so I was buat2 looking at the window konon2 mcm menikmati keindahan malam laa, padehal I was stalking him at his reflection image at the window. Am I a pretty good stalker? I am!

6 comments:

Anonymous said...

ko memang nadea. aduh sdapnye. skrg da ade yg double nye eh?

MeaBerry said...

waaaaaaa lapo lew! weh asal ko tak post plak pasai how to get rid of "pak itam"??? huhuhuhuh nways aku tak mkn prosperity lgi ni.. hhahahah tgggu balik ipoh le.



hold on!!!!! bkn ke mcD ni kte kne boykot?????? haaaaa name aje masuk group "save palestine" la "anti israel laaa" kat facebook hahhahah last2 fav drinks ko pun starbucks juga!!! udah2 this week kite g dome ek? i repeat. dome!

anisizatyA.J said...

hhahha...gambar bole la buat aku terliur...tp lidah aku xleh terimaaa...aku da try 2x dah...

damn,bile aku ckp kt alma psl prosperity,he said tu burger plg sedap kt mcd...shit3...korng freak! hahhahah

ppwen said...

next time treat me oso yea...wahha...
terminated ur memories from maxis,same as terminated our memories...sob sob...
wahahha...yiak!

ayunietahir said...

who is this him?? ahaha.. aku tak ske sangat gak prosperity...

vYe said...

dLa >> mmg dah ade double..tp harge die nk smpai rm20.. hantu tol yahudi nie kan?? mmg nk kene boikot ngan aku...

Mea >>>>bia ahh..nnt aku boikot laa bende2 len..lgpon,prosperity once a year what?? one more thing, starbucks bkan faveret drink aku, tp faveret lepak spot je...

Annes >>> aku rase ko yg freak...sume org suke prsoperity..knape kau tidak?? maybe sbb ko freak..mwahahahha

Peiwen >>> what??rili have 2 treat u?? cannot laa.. i broke ad.. i terminate my mxs number not bcos want 2 erase our memories laa..its the other memory dat i want to get rid of..

Ayuni >>> him??alaa ade lahhh.. ko bkan dah tau ke?? apesal ko xske prosperity?? freak mcm annes!