Saturday, January 3, 2009

Im totally addicted to him

and HIM

also HIM
also HIM

HIM of course.HOTTT okaay. tolonglah!!!



dan KAMU.Ohhhh
*SIGH*..Mengapa sungguh banyak lelaki2 hot di dalam dunia nie?Itu belum termasuk lelaki2 sexy,cool,macho,masculine dan berbagai lagi istilah lain yang sememangnya saya tak mahir.
~
Sometimes, adalah lebih baik untuk saya mempunyai hati kering terutama apabila 'ter'pandang lelaki2 hott di shopping mall. Atleast like Annes. Beliau kering dan mempunyai hati kering.
~
Pengajaranya di sini, lelaki hot itu tidak selalunya bagus. Mungkin beliau hanya mempunyai pendidikan sehingga SRP dan bekas drug addict. Tetapi itu semua saya tidak peduli, kerana bagi saya mereka hot. Kerana, lelaki juga bersikap tidak adil. Mereka hanya memandang perempuan yang hot sahaja sedangkan mereka sangat hodoh, mempunyai rambut curly yang panjang dan memualkan apabila dipandang dan pekerjaannya menjual jeans buruk di Gerbang Malam (Ipoh's version of Uptown Danau Kota atau nama rasminya Bazaria Larut Malam)
~
Maafkan saya kerana bersikap racist,kerana itulah hakikat di dunia ini. Lelaki dan perempuan hanya memandang kepada luaran. Atleast,perempuan ada juga mengambil aspek2 dalaman, seperti jisim wallet lelaki itu, taraf pendidikan dan sebagainya.
~
Jika semua lelaki memandang kepada level ke-hot-an seseorang perempuan itu, makanya semua perempuan akan bermati-matian untuk menjadi hot dan kesan jangka panjang ialah Nicole Scherzinger, Blake Lively, Jessica ALba, dan Scarlett Johansson terpaksa menutup periuk nasi mereka.
~
Begitu juga kepada perempuan yang hanya memandang lelaki2 yang hot, makanya tiadalah senarai2 lelaki hot yang saya senaraikan di atas.Kerana mungkin saya akan meng'upload' gambar lelaki2 di Gerbang Malam yang menjual jeans buruk. ( No offense, saya ade pengalaman buruk dengan penjual jeans buruk di Gerbang Malam)
~
~
~
~
P/S: Ada lagi seorang lelaki sangat hot,chunted gile. Tapi, xboleh di post di sini for anonimity sake. Apepun beliau sangat hot. Paling hot di UKM,Malaysia and the entire universe.
~
~
++ Kepala saya sering2 sakit lately. Besar kemungkinannya kerana kuasa(power) specs saya yang sudah tidak sama dengan kuasa mata saya yang makin naik. Solution : buat ponytail ketat2. Memang mujarab.

9 comments:

MeaBerry said...

yes darling. i dont gve a damn pasal hot guy ni. JISIM wallet dia lagi penting la.... dengan jisim tu lah bleh wat kan die hot. cth nye g wat new haircut, bli baju baru mahal2, n semua luaran die leh jadik hot gak! pada aku. no big deal!

*penjual jeans buruk yang tidak berpelajaran tu mmg tak hot n tak de wallet yang BERAT. get over him!

MeaBerry said...

ops... lupe plak... hot guy yg ko list ni, xde la hot sgt bagi aku...

vYe said...

da get over hm..
cume sometimes, sarcasm is truly fun...
mungkin kalau jisim wallet die berat,hanya kerana kristal2 di luar walletnya yang menambahkan jisim wallet itu..macam my new MNG wallet (promote2)..

mungkin,the level of hotness tue lies on the eyes of the beholder..
bagi aku mereka semua hott..except jay chou..kerana beliau cute!

Anonymous said...

bunguk r k0 vye..kaw2 k0 ketuk mamat curly + pnjual jeans buruk tu..da la mmg h0d0h...kinda grbg mlm nye spisis..hahapsl jisim tu..yeah...ak skg 100%..hehe..klu stakat jual jeans kt grbg mlm..blum tentu jisim wallet die btamh kn3? hahahah..bg la mul0 bce bl0g k0 ni...hehe

anisizatyA.J said...

hahahaha...aku nak sylarrrrrr..damn

anisizatyA.J said...

hahahahha...wallet baru ke vye..damn

anisizatyA.J said...

shit..aku bru notice ko mention aku kering..ahhaha..tula..aku hati kering nih..tp tgk edward cullen..cairan jadiknye

Anonymous said...

nadea, i came across ur blog from annes's. hilarious ok blog ko. keep on writing. u do me some good here. hehe.

vYe said...

anonymous/leeya: aku xtau if jual jeans buruk,jisim wallet akan bertambah.. samaada pekerjaan itu balik modal pon aku xsure. kalau jisim wallet bertambah skali pon, mungkin bukan kerana bilangan credit card yg bertambah, mungkin hanya bilangan invois2 bulanan jeans buruk yang dijualnya itu bertambah...

annes: we can share sylar.no biggie. die sgt hott.sape2 yg kate sylar xhot,deserve to be circumcised! and anda betol.aku baru beli wallet baru menggantikan purse aku yg dah lame hidup-segan-mati-x-mau.purse bernilai rm16 dibeli semasa form4 di tesco penang semasa lawatan bersama PSP.
Ye annes anda kering dan hati kering. tp dgn edward cullen mmg sume org cair.nasib baik die blakon dlm cite konon2 vampire xmenjadi tu..so,aku xcair lah!

dla:thanks!i'll put a link 2 ur blog....